سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که اندیشه اش را به کار اندازد، به پاسخ خود می رسد . [امام علی علیه السلام]

مهتاب

 
 
هر چه می خواهد دل تنگت بگو(چهارشنبه 86 شهریور 7 ساعت 5:11 عصر )

این حرفهایی که میخوام بگم فقط اعتقاده منه وسوالاتی در ذهن منه شاید شما این اعتقادات منو اصلا قبول نکنید فقط اگه مشکلی در اعتقاد من می بیند نظر بدید

در ادیان مختلف چیزی به اسم نماز و نیایش وجود دارد ولی با هم متفاوتند اصل نماز به معنی راز ونیاز و گفتگو با خداوند است این کار برای این است که هرگز

خدا را از یاد نبریم و در همه حال به یاد خدا باشیم در دین اسلام این کار در 5 مرتبه انجام می شود.ولی سوال من در این جاست که چرا من نباید با خدا به زبان

مادری صحبت کنم حتی در قرآن که هیچ دوگانگی در آن نیست اشاره به چگونگی و زبان نماز نشده است و فقط در آن گفته شده که نماز را برپا دارید و این جمله را در

آیات زیادی گفته است در قرآنی که در رابطه با بسیاری ازمسایل کم ارزش تر از نمازکه رکن اصلی دین اسلام است سخن به میان آمده است چگونه شده است در رابطه

با چگونگی نماز به خصوص زبان نماز حرفی به میان نیاورده باشد خدا به ما گفته است نمازبخوان(با من صحبت کن) ولی نگفته است با من به زبان عربی حرف بزن

این را هم باید بدانید که دین اسلام در تمدنی عربی ظهور کرده است این دلیل نمی شود من که یک ایرانی هستم با خدا عربی حرف بزنم وهر روز یک چیز به به خدا بگویم

مگر زبانم لال خدا زبان های دیگر را نمیداند و به قول مولانا:

هیچ آدابی و ترتیبی مجو                هر چه می خواهد دل تنگت بگو







بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 2665  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «